7 grudnia 2012

Pat Condell Apokaliptyczne bajeczki

Nie trzeba sensu aby zarobić kilka dolarów i centów.
I nikt nie wie tego lepiej niż Pat Robertson,znany teleewangelista
który słał niegdyś Brytyjczykom swoje chrześcijańskie przesłanie:
''Ślij nam kasę w imię Jezusa''
 Z osobistym majątkiem wycenionym na 0,2 do 1 mld dolarów.
Koleś chce twojego szmalu być pomógł mu wykonać bożą robotę.
(...)
Krótko po 11stym września zgadzał się z Jerrym Falwellem
że atak spowodowali min aborcjoniści i lesbijski.
Albo może wiedzieliście że publicznie żądał zamachu na prezydenta Wenezueli.
(...)Prawdziwy uczeń Chrystusa.(...)
Co rok jedzie się pomodlić na odludziu,gdzie mówi do boga.
A bóg,tak zgadłeś,mówi do niego.
Swego czasu uznawano takie zachowanie za schizofreniczne.
Ale on naprawdę to robi,idzie po wiadomości od boga które potem przekazuje
szczęśliwym widzom swojego programu.Ciutkę jak Mojżesz schodzący z góry.
(...) Ciekawe czy lata po domu w prześcieradle i mówi po aramejsku
i co jakiś czas rozstępuje wodę w wannie,by nie wypaść z wprawy.
Ale ostatnia wiadomość od boga była dość poważna.
Było to proroctwo że Stany będą cierpieć wielką tragedię w 2007r.(...)
Owszem miał to być atak terrorystyczny.No nic,mamy 2008r i cieszymy się bo nic się nie stało.
Zdaje się że aborcjoniści i lesbijki dali ciała.
Ale pojawia się tu ważne pytanie:
''Jeśli bóg się pomylił,czy to znaczy że jest omylny czy kłamie?''
(...)Pozostaje nam z przykrością stwierdzić że to pan Robertson kłamie lub jest czubkiem.Albo oba naraz.

<OBJAWIENIE BOGA PATOWI >
Bo wiecie,ja wiem że bóg nie istnieje,
bo sam nawiedził mnie we śnie i mi to powiedział.
O tak.Wierzysz w boskie objawienia.co nie ?
Bo ja już wierzę.Przyznaję z początku byłem sceptyczny.
 Przez chwilę pomyślałem nawet:
''Ale boże,jeśli nie istniejesz,to jakim cudem do mnie mówisz?''
I rzekł:
''To tylko sen,debilu''
Cóż,tu mnie zgasił,więc powiedziałem tylko:
''Dobra jest,ale czy mógłbym mieć to na piśmie?''
On na to:
''Jasne,czemu nie,weź sobie kopię biblii''
A ja:
''Jakiej biblii?To tylko czysta kartka papieru.''
A on:
''Tak,to wersja oparta na faktach.''
To prawdziwa historia jak by co.Wiem że część z was będzie sceptyczna
ale proszę uwierzcie to najszczersza prawda.
(...)Jest ona kompletnie i nieprawdopodobnie i niemożliwie do potwierdzenia.
A zatem zamierzam dalej żyć ściśle tego przestrzegając
 i narzucając to wszystkim dookoła.
I mają to uszanować.
Chciałbym również głosić to przesłanie tu i tam na całym świecie.
(...)Chciałbym zbierać wielkie sumy dla dobra tej idei,
od której nie musiałbym płacić podatków.
Chcę widzieć moje poglądy wiercone dzieciom do umysłów,
wdrukowywane do kodeksów prawnych
i wstawiane przed gmachem każdego sądu,jeśli łaska.
I jeśli ktoś chciałby się przyłączyć do mojej świeżej organizacji,
kosztowałoby to 10% życiowego dorobku.
''Chwalcie Pana bracia i siostry,bowiem wyjawił mi,że jest tworem wyobraźni.''

Całość:



Brak komentarzy: